Jag luktar korv.

Hela jag luktar korv, eller matos för att vara mer precis. Usch, pallar verkligen inte duscha nu även fast de skulle vara skönt att ta ett varmt bad. 
Varje gång jag tvättade händerna på jobbet (vilket blev extremt många gånger) så drömde jag mig bort om att jag låg i ett hett bad med levande ljus och lugn musik, men nej. Tvätta händerna var de. 
Timmarna gick hur fort som helst idag, hoppas att de går lika fort i morgon. Känner dock att jag inte vill sluta på jobbet, eftersom de händer så mycket hela tiden och alla nya kunder som kommer in. Nej jag kommer inte sluta. 
Ikväll dejtar jag matteboken under några timmar, plugga pluggaaa!
Prov i morgon. 
Måste käka något också, men vad? Jag vet inte, lat som jag är orkar jag inte göra i ordning någon mat, i och för sig så åt jag middag vid halv fem, men iallfall. 
Något gott fika skulle inte skada...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0