Köpförbud!

Shiiit, jag städade nyss tros- och BHlådan, har en låda med bhar och en låda med trosor. Räknade alla BHar jag hade och insåg att jag inte behöver några flera, KÖPFÖÖRBUD! 22st hade jag vilket är way too much! Alltså 22 st som jag kan ha, vissa har jag inte ens använt, illa. Så inga flera BHar kommer hem till mig! Hade väldigt mycket trosor också, usch! Men det är så himla roligt att köpa underkläder, liksom man tröttnar aldrig på att köpa de, även fast man har mycket underkläder hemma så måste man ha MERA! De är så lätt att köpa, sitter de bra och är snygg så köper man de, lite skillnad mot kläder då de MÅSTE sitta bra, och se snygg ut och de "måste" vara inne på nå sett, men underkläder syns inte och det är bara JAG som vet vad jag har på mig för underkläder, man kan mitcha och matcha hur man vill utan att tänka på de men de måste man ju göra med vanliga kläder, man kan ju tex inte ha en rosa topp och röda byxor typ, eller visst man kan ha de, men inget jag skulle ha. Matchar ja så med underkläder bryr jag mig inte, jag tar på mig de som är akutuellt just då. Färgen på BHn måste jag ju välja beroende på vilken tröja jag ska ha, kan ju inte ha en röd bh under ett vitt tajt linne, ja ni fattar.
Från och med nu så skall inga underkläder komma in innanför min dörr på ett tag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0