Läskigt!

Igår när jag skulle sova så satte jag igång lugna listan på spotify, vred ner volymen en aning, vände på datorn så jag inte skulle störas av skärmljuset. Detta gör jag i princip varje kväll. Men igår kväll så när jag skule dra ut strömsladden till datorn, för jag låter den vara igång tills den tar slut på ström, så fungerade de inte att ha strömsladden urdragen för då lät de inte nå musik ?! Satte tillbaka strömkabeln och då fungerade ljudet. tog ur högtalarsladden ur datorn, ljudet funka på datorn, drog ur strömkabeln, ingen musik funka.. Fisk också. Kunde inte komma på hur jag skulle lösa detta, för jag vill itne ha datorn igång under natten då den kan bli överhettad. Men då var de bara att stänga av datorn och försöka sova iallafall, å de gick så bra de också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hehe tackar :)

de är en sur liten gubbe de där ;)

2011-10-04 @ 16:30:42
URL: http://maailoo.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0