Lever livet

Alltså jag har aldrig känt mig så fri som jag gör nu någonsin förr.
Att man inte har någon skola att gå i, 
Att man inte har nå läxor och prov att plugga till,
Att man slipper passa alla bussar till och från skolan
Att man slipper kliva upp på morgonen då man helst vill ligga kvar i sängen och bara sova några minuter till.
Att man slipper alla lärare och alla osköna stolar i klassrummen.
Att man kan sova hur länge som helt på morgonen utan att man får ångest
Att man kan göra vad man vill på dagarna 
Att man inte behöver känna stress över att man måste göra läxor på kvällarna utan att man kan umgås med nära och kära istället

Dock saknar jag skolan galet mycket..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0