Minnen från barnsben

Igår när mamma och jag var på Coop Forum så gick vi till ett bord där de bjöd på kakor. Jag kände mycket väl igen damen som bjöd på kakor, men jag sa inget till henne, sen frågade mamma om jag kände igen henne, och jag sa ja. Men sen börjar hon le mot mamma, så mamma kände hon igen och så klart kände mamma igen henne. Sen börjar de snacka lite, sen frågade mamma denna dam om hon kände igen mig, men de gjorde hon inte, diss, haha. Sen när mamma sa att de var jag så vart hon helt till sig! Damen som jag pratar om var min dagisfröken. Hon har inte sett mig sen jag var max 6år. Jag var 6år, jag var blond, jag var kanske 1 meter och jag var ett barn.. 13 år framåt i tiden möter jag henne inne på Coop utan förvarning och bjuder på kakor, hur ofta händer de?! 
Varför jag kommer ihåg henne är för att de var min favorit dagisfröken.
Usch vad tiden går fort..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0