Hur kan de samlas så mycket skrot i väskorna?!

Det är helt sjukt vad mycket skrot man har i sina handväskor. Jag spontan-kikade i min lilla handväska för att jag såg att det stack upp ett armband som inte skulle ligga där, de har legat där sen jag var i Falun♥. Tog bort det å vips så hittade jag 120 spänn, som jag sa tidigare. Då började jag kika i mina andra väskor i hopp om att hitta lite mer, men 28 kr till hittade jag, wooow!
Insåg sen vad mycket skit man har i väskorna. 

Väska nr 1: Godispapper, kvitton, smink, smycken, skolpapper


Väska nr 2: Tuggummi, smycken, schampoo och balsam i engångsförpackning, rakhyvlar, hårspännen, servetter, papper usb-adapter. 


Väska nr 3: Hårsmycken, servetter, penna, bomullsrondeller, blodstoppandevadd, tatueringssalva, piller, nagellack


Väska nr 4: Photoshopbok, skolpapper, godispapper, parfym, deo, penna, 


Väska nr 5: Tandborste, parfymx2, tuggummi, smink, deo, lepserat, påse, hårspray, liten handväska/partyväska, kam


Väska nr 6: Bok, hårspray, deo, alvedon, tuggummi, sladdar så in i bomben, tops, idomin, hörlurar


Väska nr 7: kvitton, tuggummix2, piller, läppglans, IKEA-pennor, parfym, papper, godispapper


Samtidigt är det bra att ha väskan förberedd, om man ska någonstans så har man alltid med tandborsten ifall att man ska sova över, eller en parfymflaska i väskan skadar ju inte. Tuggummi är alltid bra. Saker som man alltid borde ha i väskan, men nu insåg jag att jag har 7 handväskor med massor med skrot, väskor som jag knappt använder heller, hmm dags att rensa? Men tänk den dagen då man vill använda den väskan som man ADLIRG brukar använda förut (å de händer ju ofta...) så har man lite saker i den redan. Okej, skolpapper och skolböcker kanske var lite överdrivet kanske att hitta i en väska. Men roligt att kika genom väskorna efter ett tag då man glömt bort vad man har i de. hih

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0