Oförklarligt glad!

Har varit en bra dag idag, fick lite sovmorgon, eller tills en dunderklump kom upp i min säng och hoppa på mig, USCH! hundfan. Klev upp runt tio efter 9 timmars sömn, skönt! 

Sen vid ett-två for jag till stan där jag mötte upp friiiidaaa, satte oss ner på Arbetsförmedlingen. De är nog de absolut pinsammaste mötet jag har varit på, jag dumförklarade mig själv ett antal gånger och fattade inte ett skit vad han sa och han förstod inte varför jag var där eftersom jag redan hade ett jobb? Hmm undrar hur detta skall gå? hah. hmm.

Ska åter till staden i morgon och köpa lite till Halloween festen på fredag! Kommer bli gryyyyyyyymt! Längtar som en tok! Vilka ska ut då?!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0