Panikångest i sömnen

Att jag lyckas..
Hade skitsvårt att sova i natt, jag vaknade flera gånger av att jag var jättepigg och fick panik för jag bara vred mig om från höger till vänster, bytte kuddar, la täcket på olika sätt, men nej, de fick inte. Jag var medveten om detta, men jag tror jag var borta i drömmarna. Läskigt när jag tänker på de. 
Anledningen för att jag inte kunde sova var för att jag hade håret uppsatt..
Vaknade vid fyra någongång och fick verkligen panik över att jag vaknade lite då och då och allt kändes fel, drog loss snodden ur håret och somnade in som ett spädbarn, sov till 9 då jag TROR att mamma kom in på rummet och sa något till mig och jag svarade så klart något jag inte minns, måste fråga mamma sen vad de var... Somnade om till kvart över tio, skönt! 

Tänker inte somna med håret uppsatt nå mera....



Måste säga lycka till till Frida och Jennifer som är på intensivkurs i SVEG för körkortet, lycka till sötisar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0