Plugga plugga pluggaaaaaaaaaaaa

Vet inte vad det är som har tagit till mig, har sökt massa med kurser, inte säkert att jag går alla, men några kanske, har mailat om att hoppa av mattekursen också, så ska söka på någon annan skola istället. 


Angående att göra utbilningarna/kurserna inom Statoil hemma gick ju itne så bra, kom inte in på sidan hemma så fick masa mig till Ytterån och sätta mig på ett kallt kontor. Tänkte att jag hnner med några kurser nu på förmiddagen, men nej, jag hann med EN kurs på TVÅ timmar, en introduktionskurs.. som man ska göra då man börjar inte efter 2½ år.. haha. Men nu är den gjord iallafall, och har typ 7-8 kurser kvar.. seeegt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0