Saker att se framemot under de kommande året!

Helgen v 49, troligtvis Stockholm med käraste syster, hon ville på hundmässa så vad gör man inte för att ställa upp, man åker ju till självaste Stockholm!!! Tror inte jag har varit dit på två år, illa!

Vecka 9-10, först Vasaloppet helgen vecka 9, sen troligtvis Stockholm med käraste Bina! hon ville på en konsert, har svårt att säga nej, vill se henne lycklig! Klart jag följer med dock lyssnar jag inte alls på den musiken, eller kan typ 1-2 låtar men iallafall. 

Maj, troligtvis en utomlandsresa med käraste mor! Vart vet jag inte ännu, men de planeras då!

Juni, en hemlig sak valkas, kan inget säga ännu, sen tar Bina självaste studenten också! Shiiiiit! 

September, troligtvis en resa till Bina som ska vara i Kos och göra en bartenderutbildnng, ska hälsa på henne då hon har utfört denna, skööööj!


Men de är ju ett tag kvar med dessa saker, men längta kan man göra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0