Skit Bingolotto!

Gick ju inte så bra på Bingolotto, var nära många gånger, men icke! Blond som jag är så spelade jag på fel lott. När de var tvåans spel så spelade jag på treans bricka.. fail, så jag "vann" en soffa iallafall.. 

Kvällen spenderades därefter hemma hos frida, alltid lika mysigt och trevligt! ♥
Vi kika på en film som heter Nokas, en norsk film som var verklighetsbaserad av ett rån som skedde i norge för ett antal år sedan, man satt på spänning hela filmen nästa, och man visste inte om man hejjade på rånarna eller poliserna. hmm haha. dock var de ingen handling i filmen utan att de var bara att rånarna skulle råna en bank sen inge mer, men den var sevärd! 

Nu skall jag sooova, sen upp i morgon och polera mors bil sen till REeeeläääääxen med brudarna, mys!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0