Staden nästa med kära mor!

Vaknade klockan åtta igår, jag sa till mig själv att senast halv nio skulle jag vakna UTAN väckarklockan, å de gjorde jag, trodde alrig jag skulle göra de, men jag lyckades somna om, vart inte brydd, så mamma väckte mig kvart i nio och nu sitter jag i sängen påklädd sminket är påkladdat och håret är ehmm ja fixat. Lär ju ändå se ut som en slickad katt när jag lämnar bostaden eftersom det regnar. Vet inte alls vad jag ska ha på stan egentligen men man hittar ju alltid något.

Senare ska jag till pappa så han får fixa lite på min pärla, alltså bilen, saker som ska beställas och så, men mer om de sen! 

Nu måste jag spurta till dörren och sätta på mig skorna!


Pöss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0