Trodde jag ja..

Igår när jag kom hem så käkade jag middag, sen tänkte jag ta en efterlängtad dusch med lite musik. Trodde jag ja..
Hinner sätta mig i badkaret och sedan hör jag hur toalettstolen vbrerar och jag har absolut ingen ork att ställa mig upp i ny-intvålad kropp, men orkar inte höra de vibrerande ljudet, då jag blir stressad, ställer mig upp med skum överallt, dusch-handtaget i handen, råkar ställa mig på duschdraperiet på nå sätt så hela stången åker ner precis då jag tar i mobilen, GAAASSSH! har händerna fulla plus en stång över armen på nå konsigt vis, men PRECIS då jag tar i mobilen så lägger personen på, typiskt! Lägger ifrån mig mobilen, får upp stången på nå vänster, sätter mig igen i badkaret och försöker lugna ner mig själv men nej, då ringer fanskapet IGEN! men då sket jag seriöst i de... haha, förlåt frida ;)


MEn nu måste jag skynda mig till jobbet så jag inte blir SEEEEN!

Hörs seen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0