Ute i sista sekunden!

Från klockan var åtta till hon var kvart i nio så funderade jag länge på att åka till Q8 för att köpa nå gott, B&J kanske, men hmm. Kvart i ringer jag Linda och hör om hon ska med, tio i stiger ajg i bilen hämtar linda, 20.57 stiger vi ur bilen, springer till butiken så de inte hann stänga, eftersom de stänger nio.. sprang runt som nå galningar för att hitta nå gott, men de var bambalång kö så de var ju lugnt. En ostbolls-påse och en liter glass fick jag med mig hem. Har precis lagt mig efter mycket onyttigeter, ska se klart på en film nu som verklar mycket intressant faktiskt, Soure Code, åter att se hur filmen slutar,


Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0