Vakna på fel sida?

Vaknade på rätt sida idag, eller typ.
Vaknade först vid fyra och insåg att jag kunde sova ett tag till, sen vaknade jag vid sex, och sen vid nio, 10 timmars sömn i natt, yey! Kommer sova bort mitt liv..
Men iallafall så vaknade jag glad, sen gjorde min syster sååååå irriterad när hon kommer in i rummet när jag är nyvaken och dessutom en hundfan som kommer upp i sängen, kliver på allt jag har i sängen, så som min systemkamera... Sen ska hon låna min bil, och inte kan anpassa sig för mig.. usch. Men sen gjorde Bina min daaaag! Biljetterna är nu bestäääääällda! Shiiit, vilken kung dag de kommer bli! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir de frulle!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0