Wordfeud i badkaret

Tyckte jag hade förtjänat ett bad efter 2 timmars pluggande. Tömde upp badkaret hälde i lite Advokado/björnbärs badskum, sedan la jag mig i badkaret med Wordfeud i handen och spelade som en liten nörd. Efter en stund kom de en kisse upphoppande på handfatet, som är precis bredvid badkaret, som var nyfiken i en strut. Tillslut så satte jag henne på badkarskanten, sen satt hon där tillslut så lade hon sig i handfatet på min handduk sm jag hade lagt där, mysig kisse! Tror det är första gången hon ser skum så därför var hon så nyfiken. Men dum som hon är vart hon rädd när jag hade handen under vattet för att leka med henne, så hon trodde väl att de var något annat, hah, mes.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0