Country!

Hade en staaark vilja av att lyssna på country. Jag sökte på Allan Jackson, men de kom aldrig upp nå låtar som jag kände igen med honom, men lyssnade lite smått på en låt Allan Jackson – You, Me And The Hobo, rösten stämde inte alls in på hur jag minns, men tyckte låten var väldigt skön iallafall. Men sen när jag började kika genom hans album stämde de inte alls , alla hans låtar var inte alls populära som jag trodde så något stämde inte in... Jag hade sökt på fel Allan Jackson, han som jag sökte heter Alan Jackson med ett L, men hittade iallafall nå sköna låtar med Allan med 2 L. Men de var ju liksom denna låt jag var ute efter Alan Jackson – Remember When. Men DOCK var de inte den låten jag var ute efter egentligen utan jag var helt fel ute, egentlgien. De var liksom Brad Paisley - Whiskay Lullaby som jag letade efter..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0