Då satt vi här igen

Hämtade nyss mamma på jobbet, fick åka min finbil, går ganska bra, hel klart nöjd med den! Men iallfall, sen vi kom hem så har vi båda slagit på datorerna och nu sitter vi och nördar och kikar på tv samtidigt, hänger inte riktigt med vad som händer på tv, men de var skitsamma, och detta blev en ûber lång mening, men de sket jag faktiskt också i. 
I morgon MÅSTE jag börja med matten, det är alltid starten som är svår, men sen när man väl kommer in i den så känns de skönt, men sen när det är över så känns det UNDERBART!

Sitter redan nu och kikar efter fler kurser att anmäla sig på, dock kurser i ett roligare syfte, som "Digital bildbehandling" å så vidare, får se om jag hittar nå fler rolig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Söta du

2011-09-08 @ 09:50:08
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0