Dag7av8

Somnade på 4 minuter igår, hade skickat ett sms till en kompis 22.17, 22.21 fick jag svar men då sov jag. Somna strax efter tio på en lill-lördag, de är ganska illa. längtar tills i morgon då jag får soooovmorgon då jag itne börjar förren 15.00. 

Börjar få rutin på min vardag:
Gå ut med hunden, jobba, gå ut med hunden, plugga, dator, gå ut med hunden, plugga, dator, sova. Senaste 6 dagarna har mitt schema sett ut så. 
Idag hade jag tänkt åka till stan efter jobbet, 20kr/kg på godis på MAXI! Sen ska jag även in på Lidl och köpa en minidammsugare för en liten slant!

Om 30 minuter ska jag SITTA i bilen på väg till jobbet, bäst att göra sig klar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0