Falun nu!

Siiter i min nuvarande säng, Sabinas soffa, hihi. Resan gick bra, får lite panik av att sitta still så pass länge, men de gick bra. Östersund-Mora 07.00-12.00, Mora-Falun 13.00-14.30. Så 6½ timmes bussresa blev de idag. Men nu, eller för några timmar sen så är jag framme, har hunnit med en vända på stan med Bina, sen hoppas vi av vid Willys för att vi skulle handla inför middagen, Tacos, underbart gott! Medan middagen så började Bina baka lite inför morgondagen då hon skulle ta med fika till skolan, men med ingridienser som saknades fick hon improvisera, vilket visade sig att de gick bra! Helt enkelt ätligt, får väl se i morgon om man mår bra eller dåligt, hihi.
Tänkte lägga in bilder på de vi åt, men får lägga in den sen för jag vet inte vart bina har gjort av bilderna.

Nu ska jag vänta på att Bina har duschat klart sen blir de mys med lite film, hihi! 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0