falun!

Precis, det är till FALUN jag ska åka! Ska hälsa på min fru/syster. Kommer spendera helgen där med massa mys och påhitt, hihi. Längtar! Och kan säga att jag INTE är en morgonpigg tjej.. Usch hatar verklgen att gå upp på morgonen, vill bara ligga kvar i sängen och sega, sängen är nog den bästa platsen jag vet, eller ja kanske då men jaaa.  Åker 07.00 från Östersund, så kommer åka härifrån om knappt en timme, SEEEEN får jag soooova på bussen ett tag! 12.20 kommer jag till Mora, min buss går därifrån 13.00 och 14.35 kommer jag fram till FAAAAALUN! 
Måste bara kika så att de var de tiderna bussarna går, tänk om de inte var de....


Men får se hur uppdateringen blir under denna helg, men vi hörs och syns!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0