Färdigjobbat för idaaaag, skönt!

Har gjort klart mitt pass idag, 10-17, vädligt skönt pass. Man börjar inte för sent eller för tidigt, man hinner ta en LITEN sovmorgon, slutar inte så sent. HElt klart skööönt! Var upp till systers lägenhet för att kika till katten lite, han var i liv, så jag lämnade platsen omedelbart och körde hem till Krokom, hämta hunden hos momma, gjorde en jätteavanserad middag, macka från macken, och just precis nyss så inser jag att de finns tårta i kyskåpet!!! Gött! Försöker hitta lite mer jobb bland annat på posten (?) men hittar ingenstans där man kan söka.. Hmm.. Ska smälla i mig tårta strax, sen så blir de plugga SEN ska jag gå ut med hunden ett tag, sen måste jag plugga lite mer,, vill inte ligga efter de första man gör när man börjar med en kurs...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0