GER UPP

Usch, har suttit sen 11 med matten, visst jag har fått till en sida med tal, men nu gick de inge mer, facit stämde inte överens med mina uträkningar, sååååå nu väntar jag på mamma som nu blir min lärare, ihih. När man pluggar distans har man ingen skola att gå till inte heller någon lärare man kan ta hjälp av då man behöver hjälp, man kan ju ringa till läraren eller maila, men nackdelen kan vara att läraren inte kan svara för tillfället och man kan få hjälp försent..
Men jag hoppas jag klarar av denna kurs iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ljungdahlskan

Sv. Ja det är riktigt skönt! Det är det som är så skönt med skift arbete att kunna vara ledig när andra jobbar!

2011-09-08 @ 13:49:28
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0