Hela dagen har gått och jag har inte skrivit nått..

Illa.
Från och med igår så blev mamma och jag hundvakt i två veckor nu för syster och hennes kille åker till Turkiet! Avundsjuk sandra.. 
Kom hem för ett tag sen från en promenad med hunden med mamma och Scott så klart, skönt väder, ca 8 grader, men de kändes inte sååå kallt, var bara skönt att komma ut i frisk luft.
Nu sitter vi och kikar på Fångarna på Fortet, börjar bli lite less på de programmet nu eftersom de under alla år visar PRECIS samma ska hela tiden, att de inte kunde komma på nå nytt...

Min hals är inte okej, jag andas genom ett sugrör känns de som, kan inte ta ett djupt andetag för då hostar ja eller så får jag ljud som kommer ut istället, sjukt jobbigt, gick inte alls att sova igår, trött som en gris är jag i dag också. Näsan rinner fortfarande, eller den rinner inte, men jag är i täppt i näsan iallafall, hatar att sova när man är täppt i näsan eller ont i halsen, får se hur de går att sova i natt..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0