Jag gillar tanter

Alla tanter som kommer in på jobbet är så himla sööööta! Viisst, vissa kanske sminkar sig som en tonåring, vissa klär sig som om de vore 15, andra stinker tant-parfym. Men om man summerar detta så är de så himla söta! Om man jämför med alla gubbar som kommer in, stinker svett och köper porrtidningar... 

En tant kom in på förmiddagen på macken och sade "Men du som är så himla fin och uppklädd, då kan väl du inte hjälpa lilla mig med att tanka bilen för då smutsar du ner dig, jag är rädd att lukta bensin." Hon sa typ nå sånt. Snällt sagt, sen fick jag ett leende på läpparna, men lite skit under naglarna skadar inte mig. Jag var snäll och gick ut och tanka hennes bil. Dock stod hon precis bredvid mig när jag tanka, då kunde hon ju lika gärna tankat själv? Hon ville ju inte lukta bensin? hmmm, sen frågade jag hur mycket jag skulle tanka, då sa hon att jag skulle tanka fullt, för hon var rädd för att bensinen skulle ta slut när hon hade halvtank.... förvirrad tant..

Men fortfarande så söta!

Kommentarer
Postat av: Marius

Tror faktisk jeg tanket bensin og betalte hos deg idag jeg også :p



Mvh

Marius fra Norge

2011-09-24 @ 19:55:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0