JAG HAR INTE GLÖMT BORT ER!!

Jag har inte glömt bort er! Jag har en bra ursäkt för jag inte har skrivit här. Har inte haft nå internet sen i söndags... OKEJ igår när jag kom hem från sundsvall, ja men precis jag åkte till sundvall med nå snygga bruder från Östersund igår, mer om de i nå annat inlägg.. Men iallafall så hade jag internet igår när jag kom hem, men klockan var strax efter nio, så jag orkade verkigen inte ta och skriva allt då.. Just nu sitter jag i min säng, med lite frukost som jag nyss har ätit upp. Har visst Scott här också för syster och mamma är i stan med syrrans bil, så jag blev helt automatiskt hundvakt, men inge större skillnad med de då han bara ligger och sover och jag har stängt in mig på rummet med Tussan för hon gillar verkligen att sova i min säng, skönare place finns inte! 
Nu ska jag nog fota allt ja köpte igår, så ni får ta del av de. 
I måndags, så kom syster hem från turkiet! åhh jag vill också vara brun, dock var hon inte såååå jättebrun, jag var brunare när jag kom hem från turkiet för några månader sen, men iallafall. Skönt att slippa hunden, men lite tomt... Har ingen att gnälla på, ingen att gå ut med.. Ska jag bara ta med ett koppel ut för att ha känslan om att jag går ut å går med en hund? Ser lite fail ut och antar att alla kommer titta på mig, men de är ju bara att säga att man glömde hunden hemma fast man inte gjorde de ;pPP;p

Nu ska jag fixa lite hemma med sakerna jag köööööpt! 

Hörs sen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0