Jahopp

Klarar inte av matten.. Har frågat om jag fårt ta kursen på halvtid istället då jag inte hinner med att jobba heltid och ha kursen på heltid, dock har jag inte jobb till veckan, men iallafall, man vet aldig när ja ska jobba så det är bästa att ta kursen på halvtid då jag hinner med allt och slipper stressa..

I morgon ska jag Linda och Gregor ta en liten tur söderut, hih säger inte vart ännu... Men skulle iallfall ta ut däcken ur bagaget, luktar lite unket, men de kanske skulle vara så? Tills jag såg en unken smutisig vetska på botten.. Då var de bara att plocka ur däcken, alla saker som fanns där, riva inredningen och börja städa. ca 2-3 liter vatten fann jag där. USCH! Tur man har en sådan snäll mamma som hjälpte mig!<3 Sprang bort till momma med inrednignen och tog vattenslangen och spola av den, så nu är den ren och fin igen! 

Ska strax åka på hundkurs, undrar hur de kommer gå.. Kan inte ens kontrollera en hund och nu ska vi köra agility hmm.. Åter att se..

Nu måste jag fixa mig och sedan äta! ses!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0