Kattfan!

Kvällen har bestått av jobb, 15-21.30, har gått vääääldigt fort, och åttonde dagen är nu avklarat nu ska jag njuta av 7 dagars ledighet! kommer njuta som bara den, men då kommer pluggeet in i stället, men de kommer nog gå bra hoppas jag. Var till syster innan jobbet en sväng för att kika till katten, skulle aldrig ha gjort de..

Detta möttes jag när jag gick in i badrummet.. Kattfan! Hann inte städa upp de innan jobbet så hade de jag gjorde efter jobbet.. kattsand ÖVERALLT! Medan jag städade så kommer katten och lägger sig mitt i sandhögen och börjar spinna.  Irriterad sandra blev då... Kattsand i avloppet och allt. Satt med en sked och skeda upp sanden från avloppet, mysigt! Och katten satt och tittade på när jag gjorde de. Vildes, katten, vita tassar var inte så vita längre.. hela golvet var typ brunt efter kattsanden. usch, inte alla som städar badrummet klockan tio på en fredakväll.. 

Men nu ska jag kika klart på fimen som jag inte har sett klart på, den som jag har sett snuttar på varje kväll.. har sett 1 timme nu på tre dagar. Undrar när ajg blir klar med filmen.. Hmm.
I morgon blir de fullt upp, plugga (måste bli klar) hundvakt, åka till syster och städa lite mer, sen på kvällen blir de nog bio eller nå annat mysigt med Linda mfl! 

Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0