KOM VI IN?!?!

NÄÄÄÄEEEJ.. 
Fortfarande lite irriterad att vi inte kom in igår på krogen... 
Men ändå skönt att vakna upp innan klockan ringde, som aldrig ringde kom jag på, men alltså jag vakna innan mamma skulle väcka mig, vilket var skööööönt! Kör ändå på de säkra före de osäkra att mamma får skjutsa mig till jobbet, drack bara tvo cider, men men vem vet om de står nå polis efter vägen, dumt och chansa..
Börjar 10 till 18, sen måste ajg verkligen hem och plugga, hoppas mama hjälper mig med de, annars kommer de vara kört för mig på provet som jag ska ha i morgon. (har skjutit upp de några gånger nu...)
nej nu har jag käkat upp min frukost så ska ta och klä på mig och såååå.

Tjaaaaaaaaaaaaadå!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0