Köpa ut?

Känsligt ämne för vissa? 
Ja vet inte, men satt och tänkte på de nyss. Jag har fått nå "fobi" att alla under 18 inte ska få tag på alkohol. Är man 18 så kan man hantera sig själv på ett bättre sett än de som är yngre. Är man 18 får man köpa öl och cider på livsmedelsaffärer och man får köpa sprit på krogen, borde man inte vänta tills man fyllt 18 och verkligen längta tills sin 18års dag? Är de inte så de borde vara? Visst jag älskade alla hemmafester man var på innan man fylde 18, jag var helt fast för de. så de kanske jag förstår att yngre än 18 också vill vara med om. Jag kommer på mig själv när jag skriver detta inlägg.... Men men, man blir äldre och börjar förstå vad allt handlar om..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0