Prata i sömnen

Jag har en tendens att kunna prata i sömnen, men bara när jag är med vissa personer. 
Inatt hände de igen, sover som sagt hos Sabina, då jag ALLTID pratar i sömnen, eller inte alltid, men de händer väldigt ofta..
Klockan var runt halv ett då jag vaknar av mig själv då jag säger "Jamen, vart är den där knappen då?" och sträcker upp handen mot väggen för att jag ska trycka på en knapp. Hmm inte direkt nå normalt. Men de roliga är ju att direkt när Bina frågar vad ja sa så vaknar jag och båda faller i skratt, sen så var jag pigg ett tag till. Har ingen aning vad de var för knapp jag skulle trycka på, men jag tror de var för att Sabina ville att ja skulle stänga av musiken som vi lyssnade på, men de var ju hon som styrde musiken så jaaa, konsitigt de dära..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lyssnar alltid på min killkompis när han pratar i sömnen. en gång sa han helt plötslig; "Jag är så snygg. Jag är alldeles för snygg" :P Hihi, han blev ganska förlägen när jag talade om det :)



sv: Pluggar på University of Aberdeen :) andra året och ska snart flytta in i en lägenhet där :D

2011-09-02 @ 13:27:15
URL: http://swedeinscotland.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0