SÅ typiskt!

Varför är de så typiskt att just som man tex har satt sig überskönt i soffan och inser att man inte når eller ser tv-dosan? Då måste man ju alltså flytta på sig och leta efter dosan, alltså så kommer man inte få till den dära übersköna sitsen igen.. Eller när man har gosat ner sig i sängen och man inser att man har dåligt med batteri på mobilen och laddaren är inte tillgänlig, min laddare ligger just nu inte i köket som jag antog utan just för några sekunder sen inser jag att laddaren ligger i väskan som ligger i mitt rum, men väskan ligger fortfarande ca 1 meter från sängen, vilket är ca 1 meter för mycket. Laddar mobilen för tillfället genom USB, och kommer göra de till mobilen är färdigladdad. Vilket kommer ta en evighet, men de sket jag i...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0