Sängen!

Sparar de bästa till sist. Blogga. 
Har varit en späckad dag.
Jobb mellan 08.00-16.00 sen for jag och mamma direkt till stan. Köpte en minidammsugare, vuxenpoäng! Nej men tänkte iallfall att de kan var bra att ha en sladdlös dammsugare till bilen om de blir skräpigt, eller om en katt river ner en blomma, så orkar man inte dra fram hela dammsugaren ur städskåpet, utan man kan enkelt ta fram den mini-dammsugare. Sen köpte ja även en ROSA, ljurosa väckarklocka, en sån där gammeldags som plingar förskräckligt! ska ta bild på de senare! Var även in på MaxI, där de var 2kr/hg på GODIS! så de blev 1 kg där.. Ja kommer definitivt bli fet, jag som tänkte köra på diet nästa vecka, undrar hur de kommer gå? Bjöd även mamma på middag, på Max, de blev en hamburgare. Nej slut nu med all snabbmat! usch.. 

Sen ja kom hem så har jag pluggat matte, ligger fortfarande efter, men fattar inget och får inget svara av min lärare som SKA berätta för mig hur man gör... bajs..
Apropå bajs. var ute med hunden för ett tag sen. Tänkte inte gå så långt för jag var tvungen att plugga. Hunden, Scott, ska ALLTID bajsa på fel ställe, utanför någons hus eller på deras tomter, då det är extra viktigt att ta upp och få upp all bajs.. Och de gjorde jag då, men sen var ju frågan vart jag skulle slänge påsen med bajs? Gick förbi ett dagis till en grusväg, och jag VET att de har funnit en hundbajspåse-sopkorg efter den vägen, men så gjorde de ju inte de. Gick en annan väg efter den vägen, där ajg TRODDE att de skulle finnas men de gjorde de inte.. Funderade på att seriöst slänge påsen i skogen, men de har jag inge mot åt.. gick ännu en annan väg där jag trodde de fanns, men nej.. SEN kom jag på att de skulle finnas efter ytterligare en väg och de GJORDE de! helt plötsligt hade jag nästan gått till Centrum och jag började längst bort i Krokom, bara för att hitta en sopkorg.. Fail! Så de blev en längre promenad trots allt, Scott blev ju inte ledsen för de.. 

Har ägnat nå timme nu åt matten och belönat mig själv med godis. Men de blev lite enformigt då jag inte fick till nå mattetal utan åt godis istället.. Mamma måste hjälpa mig!!! Har prov på söndag och jag är på tisdagsuppgifterna, i helgen MÅSTE jag plugga! Usch....

Nu ska jag kika på filmen som jag började se för någon dag sen, som jag fortsatte att se igår, men såg aldrig klart, ovanligt? men ikväll kankse? Hmm


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha gooodis!!!!!! /bina

2011-09-15 @ 22:34:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0