Ska jag eller ska jag inte?

Mamma tycker ja ska åka/gå till Hälsocentralen för att kika upp vad de är för fel med mina lungor/hjärta, om de är nå fel de vill säga, som jag hoppas att det inte är. Men vet inte om jag ska kika upp de i morgon, om det är någon mening att ringa dit då jag ska börja jobba kl15 då de brukar ta EXTREMT lång tid där.. Om man har tid kl 11, så får man komma in 11.30-11.45. sen får man sitta på ett rum i 15 minuter innan någon läkare kommer. Läkaren säger sitt på 5 minuter, sen ska man ta prover, går till ett annat rum, vänta 10-15 minuter, kommer in ta prover, går ut, väntar i 5 minuter innan läkaren hämtar en till ett annat rum. väntar ytterligare 10 minuter för att få svar på proven. läkaren snackar i 5 minuter, sen vill den läkaren att en annan läkare ska komma för att de båda lääkarna ska vara överens, 10 minuter där. Så ca två timmar tar de för ett besök, då läkaren pratar med mig max 20 minuter.. inte värt de..
Eller om man ska vänta tills nästa vekca? hmm

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0