Skulle de vara mysigt att en hund kommer och myser i sängen när man just har vaknat?

Mamma kom nyss och väckte mig, strax efter sticker hon på toa och låser in sig, vem kommer inte då upp i min säng som en klump och vill leka? Jo Scott, lägger leksaken på sängkanten, jag skriker på mamma, hon hör mig inte, Scott kommer längre och längre upp i min säng, jag skriker på mamma ännu mer, men hon vägrar/hör inte de. Scott lägger sig på rygg och vill att jag ska klia magen, visst, jag gör de, men då jag väl slutar så börjar han bita mig tills jag fortsätter klia magen. Skriker på mamma, men hon hör fortfarande inte.  Slänger i väg Scotts leksak i hopp att han inte ska slänga sig upp i min säng, men han kommer tillbaka med leksaken, lägger den på sängen och hoppar upp i sängen och lägger sig, får panik och ringer till mammas mobil, inge svar, ringer hem (jag vet att jag är lat, men jag vill bara ligga i sängen ett taaaaaaaaaaaaaag till) men inge svar, strax efter så slänger jag iväg leksaken igen, sen kommer han tillbaka och lägger sig på golvet och börjar tugga på mina saker som ligger i min handväska, mysigt! Sen kommer mamma och räddar mig! slänger ut Scott och slänger in Kajsa istället, nu är jag med på noterna att det är mysigare att mysa med en katt i sängen än en hund!

Kommentarer
Postat av: bina

jag älskar att mysa med molly och/eller doris på morgonen <3<3<3 de bits inte i och för sig ;);)

2011-09-19 @ 12:08:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0