Smurfarna 3D


(tidsinställt)
Just nu sitter jag och min bäjb på biosalongen i Falun och ska se denna film!
Jag VET att vi är barnssliga, men vi är såndana och jag gillar de. Vi kommer sitta läääängst fram med massor av gottigott och kommer äga ut alla småbarn som kommer sitta i salongen också. 
Har inga speciella förväntnigar av filmen förutom att jag hoppas den är rolig! 
Lite orolig hur de kommer gå med 3-D glasögonen.. För såg på 5D på Malta och då hade vi 3D glasögon och mina ögon bara rann och rann hela tiden, men hoppas de kommer gå bra ikväll!

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-04 @ 13:38:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0