Tröttare tjej!

Är helt slut efter dagens sats, haha de där lät fel, men jag är iallafall slut efter dagen. Jobb mellan 08.30-15.00, sen direkt upp till Hallen, alltså inte hallen som du har vid ytterdörren, utan stället heter Hallen. Har varit på hundkurs i 2 timmar med Scott, dock gav jag över ansvaret där till Niklas mamma som ställde upp, snällt! Strax innan 19.00 kom vi hem, efter ett stopp på macken där dagens middag blev, Calzooone! Helt okej gott. För ca en halv timme sen så kom momma hit, TÅRTA! För mamma fyller år idag! Grattis på dig! Proppmätt är jag, skulle jag ha lagt mig ner i sängen, skulle jag lätt kunna somna, så trött är jag. Mitt ansikte är alldeles varmt också, känns som feber, men tror inte de är de.. 
I morgon blir de jobb igen, dock bara 10-17 slappt!

Hörs nå mer sen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0