Usch fy och blä

Hade jätte svårt att somna igår, provade Binas "tips" att sätta igång musik på datorn och ha de igång tills strömmen tog slut, men hade inge tålamod för de, datorn lät som en hårfön, så stängde av datorn ganska snabbt.. Låg och vred mig måååånga gånger, bytte kudde flera gånger för de blev så varma, tänkte sätta igång tv, men då kommer jag absolut inte somna, men efter många om och men så somnade jag. Vaknar vid halv nio av ett sms, fisk också! Jag som hade stängt av ljudet för ingen i hela väääärlden skulle få väcka mig, men så klart vaknar jag av vibrationen, sen hade jag svårt att somna igen... Låg vaken i säkert 30 minuter och försökte verkligen somna om, men efter ett tag då man minst anar de så sover man. Istället en timme efter så kommer en mor och två håriga tussar in upphoppades i min säng, inte mamma då man mina katter, sen var de bara att gå upp då... 

Dagen planer består av hmm,
kanske en sväng till stan? 
Kanske en sväng till ytterån så jag får mina torkarblad bytta?
Packa upp väskan?
Göra ett födelsedagskort till Gustav?
Duscha måste jag göra!
Börja kika i matte boken, kanske till och med börja plugga så jag pluggar in lite tal?
Köpa nässpray....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0