Veronica Maggio

Är helt förälskad! eller nej inte så men är fast i hennes låtar! eller hennes texter är de jag gillar! 

Jag glömmer aldrig dina hemligheter 
Det du är räddast för fast ingen vet det 
Visst du kan rycka på axlarna spela ball 
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall 
Och du försöker hålla masken 
Så du kan sväva över marken
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting 
Men jag vet allt om dig för du har varit min 
Du är nån annan nu i och för sig 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 



Hennes texter är så lugnande och fundersamma, eller jag blir fundersam och tänker på allt och inget när jag lyssnar på hennes låtar. Tänker på saker som varit och saker som kommer hända. Minnen helt enkelt. 




Kommentarer
Postat av: bim

BRA SANDRA BRAAAAA!!

2011-09-02 @ 19:17:10
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0