YES!!!!



YEESS! Hitta denna i skafferiet idag! Vad jag blev glad! Att detta pulver kan relatera till så mycket. Köpte säkert 100 stycken sådanna i Malta när jag hade praktik där. De var så fruktansvärt goda och nyttiga (hoppas jag). Sen när jag hittade den i skafferiet så vart jag überglad! Då har mamma köpt med sig några sådana påsar när hon var och hälsade på mig när jag var på Malta. De är nästan ett år sedan jag åkte till Malta, ett år sedan jag lämnade Norden (okej då, jag har varit i tyskland en gång för några år sedan, men de låtsas jag inte om just nu) för första gången med flyg till ett främmande land, med personer som jag bara känt i 2 år knappt. Första gången jag är utomlands slog jag på stort och var där i 7 veckor med mina klasskamrater. Helt underbart var de om man räknar bort praktiken, men de var vi någon annan gång..
Man blandar iallafall detta pulver med vatten och sen är de bara att dricka! så sjukt gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0