Dagen har bara börjat (skulle upp för 4 timmar sedan)

Satan igatan vad jag har hunnit mycket nu!
Dammsugit, torka golvet, vattna blommorna, packa inför den kommande veckan, skrivit ut ordrar, skrivit ut addresslappar, kammat ALLA tre katterna så jag fick en full hand med katthår, någon som vill ha så man kan göra en tröja utav? och klockan är bara 12?!


Som sagt så skrev jag aldrig klart detta, fick förhinder för att skriva klart det. Men underbart väder, men det blåser också lite, men men 10 minuter i solen blev min nos lite röd...
Blev lite chaufför mitt på dagen, skönt det att åka till stan och njuta av vädret lite i bilen bakom solglasögonen, även fast jag inte hade några men det är tanken som räknas. Blev en promenad på det med kära Linda, alltid lika trevligt. Sprang, nej vi sprang inte, men det lät bättre med sprang än gå runt krokom, men iallafall så blev det nästan en timme, helt underbart!

Var på avskedsmiddag igår hos Frida, hon åker ju till Australien på onsdag så blev liten middag, alltid sååå mysigt. Lite skratt och prat under några timmar, kommer sakna den dära tjejen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0