Fullt upp kan jag lova!

De här med att blogga då man har fullt upp är ju inte riktigt min grej, jobbat tors-månd, försökt fått nå fritid men nej, lite chaufför har jag varit, bjuden på middag hos Evelina, raggarrunda med Lillfisen Linda. Sömnen har varit minimerad, måste ta vara på tiden man har genom att sova lite och fylla ut dagarna med nå vettigt istället. Jobbade 9-21.30 igår, vilken dag alltså med lite sömn sedan ska jobba 12 timmar var ju ingen höjdare, att jag ens sa ja till att köra hem nå onyktra killar, vad tänkte jag med, haha. Inte igen skall de hända. Skulle nog hålla tratten på jobbet de sista timmarna så som jag vimsa runt och snacka som nå tok och inte alls lyssna på vad kunderna sa utan körde mitt egna race, men det blev bra iallafall tror jag. 


Har inte käkat sen vid två, lite hungrig börjar jag bli, hmm, nä tog ett päron som kvällsfika sen nu är det sängen som jag dejtar, ska bli skönt att sova, vet inte vad jag babblar om nu egentligen, bäst jag stänger av och försöker sova kanske så slipper ni läsa nå onödigt skit som jag egentligen inte alls skulle skirva. 

Godnatt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0