Gårdagen

Dagen som inte alls var planerad, blev fullspäckad.Blev bjuden på en konsert i Sthlm, Judas Pries, men tackade nej. Syster väckte mig, surra på lite i sömnen, hon ville åka till stan, bra tänkte jag eftersom jag skulle ändå till stan och hämta lite varor, hon kunde plocka upp mig när hon var klar, men det visade sig att hon inte hade nå bil, vilken stjärna..... Vädret var superbra!! Solen sken och jag var nöjd, tills jag kom hem så kom molnen och graderna börja sjunka. Jag som tänkte sätta mig ute och bättre på brännan.. Men nej. Blev lite shoppande i stan också, jag som inte alls hade råd med det egentligen, men en massa presentkort blev jag av med iallafall, skönt det så det inte ligger hemma och skräpar. Nya byxor, 4 tröjor/linnen och smyckesträd. Jaja, lönen kom igår iallafall så lite bra kankse det var att jag handlade upp den.. inte.

Packade varor några timmar igår, jämförde vykort med de som finns på hemsidan, räknade varor jag har och ordnade de lite fint i kartongerna, gjorde klart 3 leveranser och klistrade och klippte lite, på med papperslapper, iväg med fakturor, skriva ut packsedel. Det är mycket att göra, men så länge man har roligt så är det lönsamt. Bättre än inget.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0