Tiden bara går och jag förbrukar tiden till max

Alltså jag har inga svårigheter att hitta på något om dagarna faktiskt, man har börjat lära sig vad man ska göra och vilken ordning man skall göra det för att tiden skall gå snabbt/sakta och så man förbrukar tiden till max, att man inte slösar tid genom att inte göra något. Dagen har varit fullproppad. 
Dagen börja med en sväng hos syster, därefter en sväng till jobbet då jag skulle prova nå nya byxor som jag måste beställa. Vidare mot Evelina, tog en sväng till Kläd-dax, brukar aldirg vara där annars, men det fanns faktiskt lite kläder som var helt okej, så kanske ska dit nå dag framöver och kika lite mer. Eftersom det är påsk nu så är det stänings som gäller, hemmafru-sysslor, slagit in packet åt min fru, städat rummet och resten får göras i morgon, då dagen också är fullproppad. Skall ut i morgon  också, vilket var ett tag sen de hände, men de ska bli roligt. JAAA just jag höll på glömma att Bina kommer i morgon också, det får jag inte glömma!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0