Alla ♥ dag

Idag är det tisdag, jag har måndag idag, eftersom jag hade söndag igår, har haft söndag fööör länge nu för att de ska vara sant. 
Vad gör man på Alla hjärtans dag då? Jo dagens planer är som detta:
Åka till stan med goa vänner
Pecka´s och fylla i tatuering för sista gången hoppas jag
Följa med på Arbetsförmedlingen och leka cool då man har extra jobb bara
Snabbt hem och lägga golv åt mormor.

Men vart kommer all kärlek in då, jadu, de tar vi igen någon annan dag då denne person har tid. 
Som tur så spenderar jag nästan hela dagen med fina personer så de blir bra de! 

Men hur ska man spendera dagen? mysa med nå person som betyder mycket för en? Få en eller flera rosor? Titta på film med en person hela kvällen tills man somnar i dennes famn? Gå på bio och hålla varandra i händerna under hela filmen? Har ännu inte gett upp hoppet efter mkt tjatande redan.

Ha en bra alla hjärtans dag alla!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0