Blablablö

Jaha du, onsdag idag då, vad har dagen bjudit på då? nää hela dagen är förbi och jag har inte gjort nått, men ändå har dagen varit fullbokad och har inte tid att sitta här egenltiegn, men det sket jag i. Disken väntar, väskorna väntar på att bli packade. Har ett linne som är borta som jag vill ha med mig som jag måste leta reda på. Måste hämta min bil i Kaxås också, inte för jag behöver den ikväll och jag kommer inte vara hemma de närmaste två veckorna men iallafall kan ju vara bra att den är i Krokom då jag kommer hem. Eller egentligen inte, men iallafall. Ekonomiskt att inte ha bilen här för då tar jag mig dit jag ska på nå annat sätt som att använda benen eller armarna, eller nej de kan bli lite jobbigt att gå på händer dit man ska, har aldrig provat att gå på händer ute, menmen. Jag tror att det kan vara jobbigt, men den som KAN gå på händer är det ju ingen big deal egentligen, ska fråga någon som vet då jag vet någon som vet fast för tillfället så vet jag ingen som vet, men nu glömde jag bort vad jag skulle fråga den som visste om något jag skulle fråga. Hmm detta blev komplicerat, jobbigt. Men iallafall vart var jag innan jag kom till de som jag egentligen inte skulle prata om, fast jag vet inte heller vad jag skulle skriva om heller. Onödigt inlägg.

Nu ska jag åka hämta bilen nu så jag skrev allt detta i onödan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0