Datorn är tillbaka!

Skriker av lycka, sen så gjorde jag inte de. Seriöst, skulle klara mig bra utan dator till och med. Menmen skönt att den är fri från virus. 

Var på ansiktsbehandlig idag, galet bra, kanske inte värt 700 spänn, men gudomlig bra hud fick jag iallafall, alla porer tömdes, brynen noppades, aldrig haft så len hy i ansiktet förut, men nu är det äntligen gjort, tack syster för presentkortet hiih. 

Skulle fylla i min tatuering idag också, men nää. kom dit nå minuter försent, men lokalen var bäcksvart och dörren var låst, så hmm. Mailade och sa till. De öppnar ju 12 å jag kom dit 10 min försent, de borde ju iallafall vara där tycker man? Men men åter att se om jag får en ny tid.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0