Drömmar

Usch har inte sovit nå bra alls i natt, somna strax efter tio, vakna halv tolv, sen kunde ja inte sova på ett tag för jag var så glad över nå sms, sen när jag blunda igen så såg jag massa saker, som en svart jaguar som titta på mig med stora gula ögon, inte nice. Sen nästa gång jag somna så drömde jag om nå skräckfilm, jättekul. inte. Usch, vakna vid 6 någongång av att skåningarna gick på toaletten och de hörs ganska väl när man sover i de rummet jag sover i, men vakna igen vid sju då jag hade ställt klockan, men somna om igen sen, vakna ännu en gång igen vid åtta då jag hade ställt en till klocka, skulle nämnligen upp och åka skidor, men näääää sömnen försörde mitt mål. Så tar turen ikväll istället. 

Nää nu ska jag ta och gå upp och undvika folket som bor här..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0