Första månaden som helt "arbetslös"

Trodde jag ja. 
I slutet av januari trodde jag att jag skulle få min sista lön och att februari skulle jag stå arbetslös och noll kronor på kontot. Första månaden på 3 år som jag inte får nå lön eller studebidrag. Men mitt helvete varade kort, har lyckas fått in 1 jobbdag denna månad än så länge, den andra dagen blir ikväll, sköönt! Blir så less på att sitta hemma om dagarna, me ändå vill jag inte ha ett heltidsjobb, för jag vill kunna göra mina utflykter och äventyr när jag känner för det. 

Ändrade planer! Blir mer resanade än vad jag hade trott!

16 feb - Falun
18 feb - Sthlm - LMFAO
19 feb - Ösd
22 feb - Kära Torgås
24 feb - Falun
26 feb - Kära Torgås, Spenderar den kommande veckan där
6 mars - Sthlm - Rise Against! 
7-8 mars - Ösd. 

Ojoj vilka resande veckor jag har framför mig. Men de gillar jaaaag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0