Glad tjej!

Fattar inte, jag är glad utan anledning. Eller det finns säkert något som förklarar saken men jaja.
När ja släpte av Linda så mötte jag en bil som jag kände igen, men aldrig sett den i Krokom förr, sen kände jag igen tjejen som körde den också, men aldrig sett henne i Krokom förr, men se på fan att det är Evelina! Shiiit! Blev lite snack genom dörrarna, galet trevligt, fick vägleda henne dit hon skulle också, vimsig tjej, hihi.

Följde med Linda på Arbetsförmedlingen också, skoj för henne att komma gång med arbetslivet  ♥ 


Har en liten god nyhet, om lokalen till mitt kommande jobb, vi tar den, men då måste Centern flytta ut sina politiska rumpor först innan jag kan komma dit och leka kontorsnisse, men kommer bli bra de där hoppas jag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0